Tre olika servicegrader
Guld, Silver och Brons med olika lång svarstid, som vi också garanterar.
Varje investering som ett företag gör är viktig. Därför är det också viktigt att vi som leverantör erbjuder kundsupport och finns till hands för att svara på frågor.
Guld, Silver och Brons med olika lång svarstid, som vi också garanterar.
Teknisk support på ditt språk (gäller danska, finska, norska, svenska och engelska).
Utökad applikationssupport, som exempelvis support på plats eller schemalagda teknikgenomgångar ingår ej, men går att boka på begäran!
Med en befintlig Naviate-licens ingår servicegrad Silver, för support av din Naviateprodukt, Revit och Civil 3D.
Du kan välja att skapa ett supportärende på något av följande sätt:
Vi kan hjälpa dig med applikationssupport även om du inte har ett supportavtal hos oss! Klicka på knappen nedan för att skapa ett supportärende om du inte har tecknat ett supportavtal. Observera att varje supportärende utan avtal kostar 2750 SEK (ex. moms) och då ingår upp till en timmes support, därefter kostar det 1455 SEK (ex. moms) per timme.
"Symetri kommer alltid att vara det företag jag tänker på när framtida situationer uppstår och vi behöver hjälp. Jag har inte ett negativt ord att säga om er. Symetri har alltid hjälpt mig på vägen och ni ska veta att jag verkligen uppskattar den ansträngning ni har gjort för att lösa de utmaningar som har uppstått. Vidare har ni också lärt mig att fixa dessa problem själv i framtiden. Ni har varit fantastiska! Fortsätt så."
"Med supporten får man snabb hjälp, via telefon eller email, när man kör fast och inte kommer vidare själv. Tid är pengar. Vid svårare problem kan man beställa och få en unik teknikstudie genomförd, som resulterar i specifika simuleringsriktlinjer. Detta är ytterst värdefullt, så man vet att man simulerar sina produkter på optimalt sätt. Symetri är fantastisk i sin målmedvetenhet att alltid vilja lösa ett problem."
"På en skala mellan 1-10 så ger jag Symetri Support en stark elva. Jag får alltid hjälp när det behövs och den support jag får gör att jag kan maximera nyttan av de produkter vi använder samtidigt som det hjälper mig att spara tid i arbetet. Jag rekommenderar definitivt andra företag som inte har Symetri support idag att använda det!"
Vill du veta mer om våra supportavtal? Fyll i informationen nedan så kontaktar vi dig.