Symetri Support

Vi hanterar alla dina ärenden

Vad får du med Symetris olika supportavtal?

Varje investering som ett företag gör är viktig. Därför är det också viktigt att vi som leverantör erbjuder kundsupport och finns till hands för att svara på frågor.

Tre olika servicegrader

Guld, Silver och Brons med olika lång svarstid, som vi också garanterar. 

Support på ditt språk

Teknisk support på ditt språk (gäller danska, finska, norska, svenska och engelska).

Utökad applikationssupport

Utökad applikationssupport, som exempelvis support på plats eller schemalagda teknikgenomgångar ingår ej, men går att boka på begäran!

Vid befintlig Naviate-licens

Med en befintlig Naviate-licens ingår servicegrad Silver, för support av din Naviateprodukt, Revit och Civil 3D.

Support som befintlig supportavtals-kund

Du kan välja att skapa ett supportärende på något av följande sätt:

  • Registrera ditt supportärende via vår supportportal
  • Mejla till support@symetri.se
  • Ring oss på 020-35 42 60. Vi tar emot och registrerar ditt ärende. Du kommer därefter att bli kontaktad av en av våra tekniska konsulter. Supporten är bemannad vardagar mellan 08:00-12:00 samt 13:00-17:00.

Beställning av support utan befintligt supportavtal

Vi kan hjälpa dig med applikationssupport även om du inte har ett supportavtal hos oss! Klicka på knappen nedan för att skapa ett supportärende om du inte har tecknat ett supportavtal. Observera att varje supportärende utan avtal kostar 2750 SEK (ex. moms) och då ingår upp till en timmes support, därefter kostar det 1455 SEK (ex. moms) per timme.


Kontakta oss om du vill veta mer om våra supportavtal

DET HÄR SÄGER VÅRA KUNDER OM OSS

Adam Lester, Systems Manager

"Symetri kommer alltid att vara det företag jag tänker på när framtida situationer uppstår och vi behöver hjälp. Jag har inte ett negativt ord att säga om er. Symetri har alltid hjälpt mig på vägen och ni ska veta att jag verkligen uppskattar den ansträngning ni har gjort för att lösa de utmaningar som har uppstått. Vidare har ni också lärt mig att fixa dessa problem själv i framtiden. Ni har varit fantastiska! Fortsätt så."

Johan Gyllenberg, Ekovent AB

"Med supporten får man snabb hjälp, via telefon eller email, när man kör fast och inte kommer vidare själv. Tid är pengar. Vid svårare problem kan man beställa och få en unik teknikstudie genomförd, som resulterar i specifika simuleringsriktlinjer. Detta är ytterst värdefullt, så man vet att man simulerar sina produkter på optimalt sätt. Symetri är fantastisk i sin målmedvetenhet att alltid vilja lösa ett problem."

Håkan Bälter, Scanmast AB

"På en skala mellan 1-10 så ger jag Symetri Support en stark elva. Jag får alltid hjälp när det behövs och den support jag får gör att jag kan maximera nyttan av de produkter vi använder samtidigt som det hjälper mig att spara tid i arbetet. Jag rekommenderar definitivt andra företag som inte har Symetri support idag att använda det!"


Behöver du hjälp?

Vill du veta mer om våra supportavtal? Fyll i informationen nedan så kontaktar vi dig.