COVID-19 INFORMATION: Vi stöttar din verksamhet

Det står nu klart att vi alla; samhällen, familjer, företag och organisationer påverkas av coronaviruset (COVID-19) och vi står inför svåra val. Vår prioritet på Symetri är att värna om våra kunders och anställdas hälsa och välmående och vi kommer göra allt vi kan för att stötta dig och ditt företags olika behov i dessa osäkra tider.

COVID-19 INFORMATION: Vi stöttar din verksamhet

Bästa kund,

Det står nu klart att vi alla; samhällen, familjer, företag och organisationer påverkas av coronaviruset (COVID-19) och vi står inför svåra val. Vår prioritet på Symetri är att värna om våra kunders och anställdas hälsa och välmående och vi kommer göra allt vi kan för att stötta dig och ditt företags olika behov i dessa osäkra tider.

Utmaningarna

Det är viktigt att så många som möjligt kan arbeta hemifrån under de kommande veckorna för att minska risken för smittspridning.

För vissa betyder det att arbetsuppgifter, resor och möten behöver ställas in. I situationer som dessa ser vi tydligt betydelsen av digitalisering och teknologi. Det är mycket som går att göra online såsom att hantera projekt och molnbaserade data, delta på interna och externa möten och inte minst dela med sig av kunskap och insikter.

Hur kan vi stötta dig?

Vi kan bistå dig med att etablera digitala lösningar för ditt företags olika behov.

Kontakta oss om du har behov av stöd eller råd gällande:

  • Säkerställa att medarbetare har tillgång till rätt verktyg och lösningar för era projekt.
  • Lösningar som gör det möjligt för alla medlemmar i ett projekt att arbeta i en gemensam och säker digital miljö oavsett var man befinner sig.
  • Kunskapsutveckling och support via digitala lösningar hjälpmedel och plattformar.
  • Support, installation, konsultation och programutveckling på distans.

Stor del av vårt tjänsteutbud utförs redan online. Under den kommande tiden kommer vi att förstärka och vidareutveckla vår digitala leveranskapacitet för att säkerställa att vi kan leverera våra projekt, supporttjänster och utbildning.

Vi kommer att göra allt för att stötta dig, ditt företag och era projekt så att ni kan fortsätta jobba utifrån dessa nya förutsättningar.  Våra experter finns tillgängliga för att ge råd och stöttning. De kan guida er kring hur ni sätter upp nya smarta arbetssätt så att ni fortsatt kan skapa värden för era kunder.

För aktuell och uppdaterad information hänvisar vi till vår hemsida.

Vi finns tillgängliga, så tveka inte att höra av dig:

Vår fokus ligger nu på att hitta nya sätta att navigera i denna situation och vi är fast beslutna att hitta de bästa lösningarna. Vi kommer göra detta så att vi på bästa sätt tar hand om dig som kund och genom att hjälpa varandra på alla sätt vi kan.

Ta hand om dig själv och dina nära och kära.

Vänligen,

Jens Kollserud
CEO Symetri 

Nyheter

AUTODESK UPPDATERADE TRANSAKTIONSPROCESS INTRODUCERAD I USA OCH KANADA

11 mars 2024

Under november 2023 introducerade Autodesk en liknande transaktionsmodell för alla mjukvaruköp som för Flex på den australienska marknaden. Efter en första testperiod har Autodesk meddelat att den nya modellen kommer introduceras i USA och Kanada senast den 10 juni 2024. Ingen tidslinje har meddelats för andra regioner; däremot vet vi att Autodesk har som avsikt att rulla ut den nya modellen globalt inom två år.

Läs mer
Nyheter

Nordic BIM Summit: 16 april 2024

04 december 2023

Välkommen till Nordic BIM Summit, ett av årets största event för dig som jobbar inom bygg- och infrastruktur. Ta del av de senaste trenderna. Anmäl dig här!

Läs mer